top of page

Yan & Kenny

話說已經收到 HW Motion Story 嘅Big day video (算係長文,慎入)

一拆開盒我同老公都 「嘩...」左一聲 好靚嘅木制USB , 好有feel嘅即影即有 , 最愛的手寫咭❤️ 又再一次比Henry and Kris嘅驚喜同心思嚇倒

HW初初吸引我嘅地方係佢地對婚攝嘅理念、敬業樂業嘅態度、同埋每一條有heart有汗嘅影片,加上每次po片都會附上精簡而到位嘅caption,令人感到滿滿嘅溫暖

世上無一個wedding係完美,但肯肯定每一個wedding都係獨特 人人big day程序都一樣,但當中嘅過程肯肯定只有切身參與過至能體會

對於每對新人黎講,呢日絕對係一生人只得一次 但對於當日嘅工作人員?係一整天的工作,係其中一單job,係無盡的後期制作⋯⋯ 正因為坊間有太多一條龍倒模式婚攝服務,要搵到有心有熱誠嘅婚攝真係要花小小時間

幸運地睇到HW拍嘅same day edit, 睇到一段段感人故事 即使唔認識影片中的新人,透過Henry嘅鏡頭同剪片藝術,透過Kris寫下對婚禮嘅感覺,都能感受當中的喜悅和甜蜜 好記得第一次同佢地見面傾計之後,好快就同Kenny講「HW就係我要搵嘅big day video」

原來我喜歡的,都有某程度相似。 有來見證我倆簽紙的朋友都知道,我地一簽完紙就落雨,突如其來的天氣變化使情況變得有點慌亂。 係晚宴開始前,老公同我講「其實頭先雨中奔走的情景有點似曾相識,好似About time裡面的其中一幕,亂得來好浪漫」 我地無將呢個想法同任何人講過。 第二日,係HW嘅IG就見到以下的caption 『想起《About time》電影裡婚禮的一幕:同是下雨天,狼狽,瘋狂,但美麗而難忘。』 原來我喜歡的,真的都有某程度的相似。

多謝你們的時光機載我倆重遊當天 對於我們,當日所有事情都是匆匆忙忙 全靠你們,讓所有一瞬間的重要畫面都凝結起來,給我們逐格回憶,謝謝❣️ #謝謝堅持繼續拍有溫度的影片的攝影師 #hwmotionstory #weddingvideography @hwmotionstory #👰🏻🌱👲🏻 #funfordoubleleaves







bottom of page