top of page

Kellie & Alfred

好開心搵到Kris and Henry做我地既Big Day Videographer!



因為我地唔係住係香港, 一開頭都係靠網上睇片, 睇左好多個攝影師既Portfolio. 每個攝影師都有佢自己拍攝手法, 當搵到HW Motion Story, 睇完D片就知係佢喇, fb inbox問佢有期就已經落訂. 隔左兩個月之後番到香港, 簡單一次見面, 佢都比左好多婚禮當日時間安排上既意見! 之後一直到BD前, 係IG/FB睇到佢其他新人BD既SDE, 就知自己無選錯, 係我地鍾意既style.


Childhood video因為我有張相漏左係香港, 而我地婚禮一個禮拜前先番到香港, 十二月係大旺月, Kris都好有心提我未SEND最後張相比佢 之後仲趕起比我地🥰


到左婚禮當日, Henry & Kris & Ting 都表現得好專業, 我地好喜歡個SDE, 完全係一個story telling, 5分鐘就將當日發生既事好似故事咁記錄 (日日都想睇幾次:P). 好有感覺 ♥️長輩們都讚佢地好識搞氣氛. Henry & Kris, 期待你更多作品💪!

真心推介比各位搵緊BD影片攝錄既新人!!!




bottom of page