top of page

拍攝用心,片段獨特不濫調

我有個friend用過佢哋,post咗big day條片喺facebook度,我睇完覺得好鐘意就搵咗佢哋。其實我之前睇過好多呢啲video,覺得好公式化,所以都有諗過唔要呢部分,但係我睇我朋友嗰段就覺得感覺唔錯。

我去搵佢哋傾時覺得佢哋好專業,我同佢哋講話唔想要咁多導演出嚟嘅片段,佢哋都好聽我哋嘅意見。我自己結婚前都有做過姊妹,知道有邊啲片段係一定要拍,所以都預先傾定邊啲鏡頭係我唔想拍。尤其嗰啲姊妹無啦啦全部一齊摟個新娘嗰啲,我覺得好假好奇怪。我記得嗰日其實我都無乜要跟佢哋指引擺pose之類,都係好自然做返自己要做嘅嘢。整體嚟講我覺得佢哋都好nice又好誠懇。我問過佢哋好多問題,佢哋都好耐心咁解答。成長片段我哋好多request同想改嘢,佢哋都好用心幫我哋造。



其實我嗰時都幾趕,結婚三個月前先搵佢哋。佢哋對於我哋成個婚禮都俾咗好多意見我哋,包括提我要搵律師,因為我好多嘢都無準備。我嗰時證婚場地係我婆婆間村屋,因為我喺嗰度長大好有感情。由於間村屋係老村嘅舊木屋,所以就唔會有任何設備。原本我哋都無諗過準備,但Kris同Henry佢哋好好,係佢哋主動話有咪收音會好啲,就帶埋喇叭同咪嚟。而且佢哋真係拍得好靚,我哋睇片嗰時都一齊話原來間舊村屋係可以影到咁靚!



除此之外,成段朝晚播都拍都好好,我哋之前怕會好cliché但完全無咁嘅問題!個個睇完都話覺得好靚,好感動。其中佢用咗朝早同夜晚我爸爸拖住我行出嚟嘅片段交替咁播,我好鐘意嗰部分。其實呢條片出到嚟真係好超乎我哋想像,因為原本我覺得呢部分可有可無,但宜家出到嚟我好多外國嘅親戚朋友睇完條片都感動到喊!我自己都推介咗好多朋友搵佢哋拍結婚嘅same day edit。


Fiona & Kei


bottom of page